Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκέντρωση με θέμα το φλέγον ζήτημα του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Επανομής πραγματοποιήθηκε στις 16/1/08 και ώρα 19:00 στο Δημοτικό Θέατρο του Δήμου. Κεντρικοί ομιλητές οι κ.Παραδείσης Γρηγόρης, δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής του συνδυασμού Δημοτική Αναγέννηση και ο κ.Χαλιάπας Δημήτριος, δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής του συνδυασμού Δύναμη Ανάπτυξης, αλλά και πολλοί απλοί πολίτες , καθώς δόθηκε η δυνατότητα στους δημότες να εκφράσουν ελεύθερα τη γνώμη τους. Η συγκέντρωση στέφθηκε με επιτυχία σε ένα κατάμεστο θέατρο από δημότες που προσήλθαν για να ενημερωθούν επί του θέματος. Οι ομιλητές εξέφρασαν την άρνηση τους απέναντι στο συγκεκριμένο σχέδιο και κατέθεσαν τις προτάσεις τους. Η εκδήλωση διήρκησε περίπου 3 ώρες.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά είχε πολύ κόσμο, που δεν το περίμενα. Όμως ας μελινουμε στην ουσία. Ποιος ο σκοπός μιας τέτοιας συγκέντρωσης. Το αποτέλεσμα ποιο ήταν. Τι σηματοδοτεί? μήπως σηματοδοτεί το γεγονός ότι Ο παραδείσης κατεβαίνει ξανά για δήμαρχος και έχει απο πίσω και τον Χαλιάπα. πάντως δεν μου καθισε καλά αυτή η συγκέντρωση. Προεκλογική μου φανηκε για λόγους εντυπωσιασμού.Περιμένω μια απάντηση και επιτρέψτε μου να κρατησω τη ανωνυμία μου προς το παρόν. Περιμένω απ τον ίδιο το Γρηγόρη μια ειλικρινή απάντηση.

kapsos είπε...

δηλαδη οποιος οργανωνει μια συγκεντρωση για ενα θεμα που αφορα ολους κανει προεκλογικη εκστρατεια?καμια σοβαρη κουβεντα θα ακουσουμε εδω περα?
και τι εγινε που ο παραδεισης θα ξανακατεβει?και τι εγινε που εχει και τον χαλιαπα μαζι?κι αν δε κατεβει αυτος ποιος να κατεβει,ο καζακης?
τι λες ρε φιλε?που τα βρηκες ολα αυτα?
το θεμα ειναι το ΓΠΣ οχι οι φιλοδοξιες των υποψηφιων.το θεμα ειναι να γινει μια συμφωνια με τους πολιτες για το καλο της επανωμης.αυτα τα δηλητηρια που εκτοξευονται μας πανε 1000 χρονια πισω.
ξυπνατε ρε ,ερχονται τα κορακια να μας φανε και μεις ασχολουμαστε με μαλακιες!!ελεος...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε, για να μη σε κρατάμε σε αγωνία, ναι ο Παραδείσης θα ξανακατέβει... Σιγά τα αυγά.... Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες; Ή μήπως αυτό ήθελες να μάθεις; Κι αν αυτό ήθελες να μάθεις, γιατί δε ρωτούσες καποιον εδώ στο Blog, για να μην κάνεις τον κόπο να έρθεις; Να σοβαρευτούμε λίγο. Εκείνο το βράδι αγαπητέ ανώνυμε, έμαθες ότι από το Νοέμβριο υπάρχει μια εγκεκριμένη από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Β1 φάση κι εσύ ο πολίτης το έμαθες όχι από το Δήμαρχο αλλα από την αντιπολίτευση. Επίσης, εκείνο το βράδι ανώνυμε πολίτη, πληροφορήθηκες για τις απόψεις των συμβούλων της αντιπολίτευσης: έμαθες ότι ο Χαλιάπας έχει συνολικά πάρα πολλούς ενδοιασμούς για το ΓΠΣ, ακόμη και για την υλοποίησή του συνολικά. Έμαθες ότι ο Παραδείσης διαφωνεί κάθετα με τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η εν λόγω πρόταση το ζήτημα της αναπτυξης του τόπου και της χωροθέτησης χρήσεων γης, ενώ παράλληλα έμαθες και για τις προτάσεις του για το τι θα επρεπε να γίνει. Έμαθες ανώνυμε πολίτη ότι ο Μπαλασάς "έχει λέει πρόταση, αλλά δε θέλει να την πει, γιατί θέλει πρώτα ν' ακουσει τους πολίτες και να τους αφουγκραστεί" (καλά αυτός θα πει τη γνώμη του αφού υπογραφεί το ΓΠΣ από τον υπουργό....). Έμαθες ανώνυμε πολίτη ότι ο Καζάκης μπορεί να προκαλεί αλλά και να παίρνει την απάντησή του από τον κόσμο. Αν συνεχίζεις να υποστηρίζεις ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, τότε ναι, η συγκέντρωση ήταν προεκλογική κι έγινε για λόγους εντυπωσιασμού.....

Ανώνυμος είπε...

Μήπως όμως ο ανώνυμος έχει κάποιο δικαιο; Η αντιπόλιτευση είναι εξ' ορισμού αναγκασμένη να ενημερώνει τον κόσμο και να κρίνει τους διοικούντες. Κύριο μέλημα όλων αυτών που βρίσκονται στην αντιπολίτευση είναι η εξουσία. Θες να μας πεις δηλαδή φίλε Χάρη ότι η αντιπολίτευση κρίνει και βγάζει στο φως σκάνδαλα της κυβέρνησης γιατί είναι καλοί και ηθικοί άνθρωποι; Και ο Μπαλασάς αν είχε σκοπό να ξανακατέβει δεν θα αδιαφορούσε και θα έκανε προτάσεις όχι σε συλογικό επίπεδο αλλά με μια δική του συγκέντρωση.
Και το ερώτημα που θέτω εγώ είναι: Γιατί η συκέντρωση δεν έγινε από όλη την αντιπολίτευση μαζί και την έκαναν αυτοί οι δύο μόνο; Μήπως οι άλλοι αδιαφορούν για τους πολίτες ή μήπως δεν τους ενδιαφέρουν οι εντυπώσεις που απότερο σκοπό έχουν τις ψήφους; Μου θυμίζεται το Κ.Κ.Ε το οποίο κατηγορεί την κυβέρνηση, κατηγορεί όμως και την υπόλοιπη αντιπολίτευση. Δεν γίνεται όμως ετσι δουλειά...
Όσο για το σχέδιο δεν πρόκειται να σημφωνήσουν όλοι ποτέ γιατι απλά πάντα κάποιος θα χάνει, είτε είμαι εγώ είτε είσαι εσύ είτε είναι ο γείτονας. Γι' αυτό ίσως είναι προτιμότερο να γίνει μια μελέτη από ανθρώπους άσχετους με την Επανομή, ετσι ώστε να μην υπάρχουν συγκρούσεις.

υ/γ: είναι δικαίωμαμά μου να κρατώ την ανωνυμία και επίσης υποχρέωσή σας να την δέχεστε αφού συμμετέχετε στον χώρο των bloggers.Ακόμη πρέπει να δέχεστε την κριτική εφόσον επιλέξατε τον δημοσιο βίο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ "επώνυμε", βεβαίως κι έχεις το δικαίωμα να κρατείς την ανωνυμία σου, αφού δεν κάνεις κριτική επί προσωπικού αλλά κάνεις κριτική επί θέσεων. Η έντονη δυσφορία μου στις ανώνυμες κριτικές υπάρχει όταν είναι υβριστικές και όταν αναφέρονται σε πρόσωπα και όχι σε απόψεις προσώπων. Αν δεις άλλα σχόλια, θα καταλάβεις τι εννοώ. Όσον αφορά την κριτική που λες για τα πρόσωπα που ασχολούνται με τα κοινά, φυσικά και είναι όχι μόνο ευπρόσδεκτη, αλλά επιθυμητή. Στα σχόλια του Blog υπάρχουν ακόμη και υβριστικές προς εμάς (εναντίον προσώπων) ανώνυμες απόψεις, τις οποίες ενώ θα μπορούσαμε ίσως και να τις αποσύρουμε, εν τούτοις συνεχίζουν να υφίστανται στο blog. Αυτό δείχνει δημοκρατικές αντιλήψεις και καθόλου φόβο και προκατάληψη για τη διαφορετικότητα των απόψεων. Όσον αφορά το Μπαλασά και το Καζάκη, μόλις είναι τεχνικά εφικτή η ανάρτηση του video των ομιλιών, θα τοποθετηθώ για να σου εξηγήσω τις απόψεις μου.

Ανώνυμος είπε...

Εφόσον η κριτική αφορά ενέργειες των προσώπων σε δημότικα θέματα όποιον χαρακτήρα και αν έχει πρέπει να είναι αποδεχτη. Αναλλώνεστε όμως σοία αε ζητήματα τα αφορουν 100,200 ή 500 άτομα σε όλο το χωριό. Το σχέδιο όποιο και να είναι κάποιον θα πλήτει. Και επειδή μπορεί να είμαι και εγώ ένας απ' αυτους δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν θα πουλήσω το ένα χωράφι ή το άλλο που κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ λιγότερο. Υπάρχουν ζητήματα που αφορούν όλους τους κατοίκους αυτού του χωριού. Είμαι σίγουρος ότι θα γνωρίζετε την μη συμμετοχή ορισμένων στα έθιμα αυτού του τόπου. Γιατί όμως δεν το αναδεικνύετε αφού υποστηρίζετε ότι νοιάζεστε για τους πολίτες "σας"; Μήπως ορισμένα θέματα που δεν φέρουν ψήφους διότι είναι ενάντια στην εκκλησία δεν είστε πρόθυμοι να τα αναφέρετε; Και όμως που θα καταντήσει αυτός ο τόπος αν αρχίσουν να καταργούνται έθιμα με αννόητες δικαιολογίες. Γιατί κάποιος να επιστρέψει στην Επανομή εφόσον γνωρίζει οτι η κατάσταση χειροτερεύει αντι να προοδεύει. Σε άλλα "χωριά" οι κατα τόπους αρχές φροντίζουν να διατηρούν αλλά και να εμπλουτίζουν τα έθιμα τους...

Η κατάντια δεν έχει σταματημό.
Φροντίστε αυτό και αφήστε τα χωράφια του ενός και του άλλου.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στον "επώνυμο":
Αν και δεν αντιλαμβάνομαι το συσχετισμό της άποψής σου με την εκκλησία (προφανώς θα είναι κάτι που δε γνωρίζω, οπότε αν επιθυμείς ενημέρωσέ με, γίνε πιο κατανοητός), η διατήρηση των εθίμων και παραδόσεων είναι κάτι παραπάνω από ορθή, διότι η ιστορία προσδιορίζει το μέλλον ενός τόπου. Αν προσέξεις όμως στο blog, έχουμε ένα σημείο που λέει "κέντρο ψηφιακής τεκμηρίωσης" (στην αριστερή πλευρά του Blog). Νομίζω ότι είναι η απάντησή μας στην αναφορά σου ότι δε μας νοιάζει η παράδοση και τα έθιμα του τόπου. Πολύ σύντομα το κέντρο ψηφιακής τεκμηρίωσης θ' αποκτήσει πλούσιο υλικό. Υπομονή μερικές μέρες... Σχετικά με το ΓΠΣ, προφανώς αφορά όλον τον κόσμο και το μέλλον του τόπου.

Ανώνυμος είπε...

Συγχωριανοί

Ένα επιτυχημένο ΓΠΣ πρέπει :
1) Να εξασφαλίζει την αναπτυξιακή πορέια του τόπου
2) Να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του τις οικονομικές , πολιτικές και κοινωνικές τάσεις της ευρύτερης περιοχής
3) Να είναι προϊόν επιστημονικής μελέτης
4) Να συζητηθεί διεξοδικά με όλους τους κοινωνικούς εταίρους ώστε να τύχει της ευρύτερης δυνατόν αποδοχής από το κοινωνικό σύνολο

Τι από τα παραπάνω εκπληρώνει το δικό μας ΓΠΣ?
1) Σύμφωνα με τα στοιχεία του ίδιου του Δήμου μας μόνο το 32,8% του ενεργού πληθυσμού ασχολείται στον πρωτογενή τομέα. Μέσα σ αυτό το ποσοστό συμπεριλαμβάνονται συνταξιούχοι και όλοι όσοι υποβάλλουν δήλωση ΟΣΔΕ.Συνεπώς στον αγροτικό τομέα ασχολείται λιγότερο απ το 20%του πληθυσμού. Πως λοιπόν δίνουμε σαφή αγροτική κατεύθυνση στην ανάπτηξη του τόπου?Με ποια λογική 80.000στρέμματα γίνονται γη υψηλής παραγωγικότητας? Τι ανάπτυξη προσδοκούμε να φέρουν οι 150 – 200 άνθρωποι που ασκούν τη γεωργία?
2) Είναι ειλλημένη κεντρική πολιτική απόφαση σε 5-6 χρόνια από σήμερα να εφαρμοστεί ο καποδίστριας 2. Σε 5-6 χρόνια μάλλον θα συνενωθούμε με τον Δήμο Μικρας. Έναν δήμο που σήμερα εφαρμόζει ΓΠΣ και που υπολογίζεται ότι πολύ σύντομα θα έχει κορεστεί οικιστικά. Σε λίγα χρόνια δηλαδή από σήμερα θα αποτελούμε μέρος ενός νέου δήμου οικιστικά κορεσμένου με υπερδιπλάσιο πληθυσμό απ τον δικό μας και με αγροτικές εκτάσεις χιλιάδων στρεμμάτων που σήμερα φυσικά ανήκουν στο δήμο Μίκρας. Η οικιστική πίεση θα είναι τεράστι α και η μόνη διέξοδος θα είναι η οικιστική ανάπτυξη της Επανομής και του Μεσημερίου πράγμα που σημαίνει πολλαπλάσια στρέμματα ενταγμένα στη ζώνη πρώτης κατοικίας. Γιατί βιαζόμαστε τόσο λοιπόν? Γιατί δεν περιμένουμε? Τι μας πιέζει? Αφου αργήσαμε που αργήσαμε..
3) Επιστημονικότητα. Για ποια επιστημονικότητα μιλάμε? Χάρτες επί χαρτών, ψέμματα, διαβεβαιώσεις ότι όλα θα μείνουν ως έχουν, ότι θα χτίζουμε στα 4 στρέμμ ότι θα χτίζουμε παντού, ότι , ότι , ότι.........Ακόμη και στην τελική πρόταση που κατατέθηκε δεν υπάρχει ούτε κλίμακα, ούτε σαφή όρια ζωνών, ούτε υψομετρική μελέτη για το κουρελό, με λίγα λόγια, ένα ΓΠΣ φτιαγμένο κυριολεκτικά στο πόδι.
4) Διάλογος. Ποιος διάλογος? Ποιά ενημέρωση? Ποια συνδιαμόρφωση με το κοινωνικό σύνολο της τελικής πρότασης? Γιατί τόσα ψέμματα? Γιατί αυτός ο χάρτης που κατατέθηκε απ τον Νοέμβριο του 2007 στις αρμόδιες υπηρεσίες δεν αναρτήθηκε στο Δήμο? Γιατί δεν ενημερώθηκαν οι Δημοτικοι Σύμβ και ο λαός της Επανομής? Γιατί η συσκότιση? Γιατί ακόμη και σήμερα ο Δήμαρχος κόβει πίτα στο ΚΑΠΗ αυτήν την ώρα σε μια προσπάθειά του να μειώσει την προσέλευση και ενημέρωση του κόσμου? Τί φοβάται? Τί κρατάει μυστικό?

Είναι εύλογο λοιπόν να αναρωτηθεί κανείς προς τι ο λόγος κατάθεσης ενός τέτοιου κατάπτυστου ΓΠΣ? Γιατί αυτές οι μεθοδεύσεις? Γιατί αυτή η συσκότιση? Ποιος ο ρόλος των ανθρώπων που διοίκησαν ή διοικούν ή θέλουν να διοικήσουν τον τόπο? Ακούστε λοιπόν φίλες και φίλοι την πικρή αλήθεια.

Στόχος εξ αρχής αυτού του ΓΠΣ είναι η οικοπεδοποίηση των Μετοχίτικων. Για το λόγο αυτό τα Μετοχίτικα ήταν πάντα μέρος της οικιστικής ζώνης και εξακολουθεί ακόμη στην τελική πρόταση του δήμου να αναφέρετε ώς εναλλακτική λύση η πολεοδόμησή τους παρόλλες τις διαβεβαιώσεις περί αντιθέτου και την καθολική αντίδραση της κοινωνίας μας.
Η υλοποιηση του παραπάνω στόχου χρειαζόταν επικουρικά και κάποιες άλλες εκτάσεις. Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε το κουρελό , οι έχοντες εσωτερική πληροφόρηση φρόντισαν να εξαργυρώσουν επ' ωφελείας τους αυτή την πληροφορία και όλα όσα ακολούθησαν μετά ήταν απλώς για το θεαθήναι. Σήμερα λοιπόν βρισκόμαστε μπροστά σε ένα σχέδιο που περιλαμβάνει:
1) Την εν δυνάμη πρόταση για πολεοδόμηση των Κριτζιανών
2) Το Κουρελό
3) Ένα τόξο που τα μόνο σαφή όρια που έχει είναι τα άκρα του:οι αποθήκες του Αντώνη Καζάκη και το σπίτι του Λάκη Οικονομίδη.

Στην διαπραγμάτευση που θα ακολουθήσει μεταξύ δήμου , μελετιτικού γραφείου, ρυθμιστικού οργανισμού Θεσ/νίκης για τον τελικό ορισμό των εκτάσεων των ζωνών και συνεκτιμώντας την τακτική παραπλάνησης που ακολουθεί ο Δήμαρχος όλο αυτό το διάστημα και την μεγάλη οικονομική και πολιτική ισχύ των οικοδομικών συνεταιρισμών προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι όχι μόνο όλα είναι ανοιχτά αλλά και ότι η επίτευξη του στόχου για την πολεοδόμηση του Μετοχιού είναι πιθανότερη από ποτέ. Άλλωστε και η θέση του νέου νεκροταφείου συνηγορέι στα παραπάνω αφού βρίσκεται μακρυά απότ ην Επανομή αλλά σχεδόν στο μέσον της απόστασης Επανομής – Μετόχι . Όσοι τώρα θεωρούν τα ανωτέρω ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας θα τους θυμήσω ότι όταν μελετητές , δήμαρχος και διάφορα παπαγαλάκια ορκιζόταν ότι το καθεστώς ανοικοδόμησης δεν θα αλλάξει, φέροντας ως παράδειγμα το Δήμο Μίκρας , εμείς κόντρα στο ρεύμα λέγαμε ότι ήταν ψεύτες. Σήμερα δυστυχώς δικαιωθήκαμε αφού στον Δ Μίκρας δεν μπορούν να κτίσουν όχι μόνο στα 4 στρ αλλά ούτε και στα 10στρ αν αυτά δεν έχουν διαχωριστεί πριν το 1985. Αν δεν αντιδράσουμε δυναμικά θα επιβεβαιωθούμε και πάλι αλλά δυστυχώς τότε θα είναι πολύ αργά για όλους μας.

Ας μιλήσουμε τώρα και για τις ατομικές ευθύνες όλων όσων μας διοικούν, μας διοίκησαν, ή θέλουν να μας διοικήσουν.
1) Γιατί ο κ. Μπαλασάς ενώ δεσμέυτηκε απ αυτό εδώ το βήμα , ότι θα εναντιωθεί σε αυτό το ΓΠΣ ακολούθως πήρε μέρος στην επιτροπή προώθησής του? Γιατί σήμερα απουσιάζει? Γιατί όλο αυτό το διάστημα “ποιεί την νήσσαν”? Γιατί συντάχθηκε ουσιαστικά στο πλευρό του Δημάρχου? Μήοως η κάλυψη που του πρόσφερε ο δήμαρχος, για επιζήμιες αποφάσεις της δημαρχιακής επιτροπής, της οποίας ήταν μέλος επί τετραετίας Γραμμένου , έπαιξε κάποιο ρόλο στην μεταστροφή του? Ο κ. Μπαλασάς δυστυχώς αποδέιχθηκε τραγικά κατώτερος των περιστάσεων και η ενασχόλησή του με τα κοινά έβλαψε και τον ίδιο αλλά και τον τόπο.
2) Πάμε τώρα στον κ. Καζάκη. Και αυτός απ αυτό το βήμα δεσμευτηκε ενώπιόν μας ότι θα πολεμήσει αυτό το ΓΠΣ. Και αυτός με τη σειρά του πήρε μέρος στην επιτροπή προώθησής του και συντάχθηκε ουσιαστικά με τον Δήμαρχο. Απ αυτό εδώ το βήμα είπε μάλιστα εκέινη την αλλήστου μνήμης φράση “ Θα έχουμε απ αυτή την ιστορία 10 εκατομμ ευρώ κέρδος και 10δις ευρώ ζημία”. Προφανώς εννοούσε ότι τα 10 εκατομμ θα είναι το προσωπικό του οικονομικό όφελος απ αυτή την ιστορία αφού όλως τυχαίως κατάφερε να αγοράσει και να εντάξει το μισό Κουρελό , ενώ τα 10δις ευρώ ζημία θα τα μοιραστούμε οι υπόλοιποι μεταξύ μας
3) Ο Γραμμένος , ο νύν δήμαρχος και δημοτικόι σύμβουλοι της πλειοψηφίας . Αλήθεια , όλοι αυτοί δεν υποψιάζονται τίποτα? Δεν είδαν την παγίδα? Να θεωρήσουμε ότι είναι μειωμένης νοητικής αντίληψης? Μήπως πάλι πιέστηκαν πολύ από ισχυρούς οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες? Ή να υποθέσουμε αυτό που λέει ο λαός μας? Ότι σχεδόν όλοι έχουν την τιμή τους? Να υποθέσουμε τι? Λαέ της Επανομής.
Ότι είναι πολιτικά αφελείς ?
Ότι είναι πολιτικά δουλοπρεπείς ?
Ή ότι είναι κάτι άλλο?
Τί είναι τέλος πάντων όλοι αυτοί?

Το πρόβλημα όμως συγχωριανοί δεν είναι αυτό . Το πρόβλημα είναι δικό μας. Το πρόβλημα είναι αναπτυξιακό, οικονομικό και ηθικό. Το πρόβλημα είναι ηθικό γιατί οι ιδιοκτήτες των Μετοχίτικων ήρθαν σε ευθεία σύγκρουση με την Επανομή και ταλαιπωρησαν τον τόπο και τους κατοίκους του. Κάποιοι Επανομίτες μπήκαν ακόμη και φυλακή εξαιτίας τους. Και τώρα τι κάνουμε? Επιβραβεύουμε τους διώκτες των πατεράδων μας , κάνοντάς τους πάμπλουτους και λέμε απ την άλλη μεριά στους συντοπίτες μας, μη σεβόμενοι τους αγώνες και τ ασπρα τους μαλλιά “ Τι κορόιδα που είσασταν κατακαημένοι”. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της αχαριστίας τότε τι είναι?
Το πρόβλημα λοιπόν συγχωριανοί όπως είπα είναι δικό μας.
– Θα δεχθούμε εμείς να παίξουν κάποιοι μπιλιάρδο στην πλάτη μας?
– Θα δεχθούμε εμείς να εκμηδενιστεί η αξία της ακίνητης περιουσίας μας?
– Θα δεχθούμε έτσι αδιαμαρτύρητα να αφήσουμε τα παιδιά και τα εγγόνια μας στον άσσο?

- Εμείς δεν είμασταν που όταν βλέπαμε ότι υπηρχε κίνδυνος να καταστραφεί ο τόπος μας , που όταν βλέπαμε ότι υπήρχε κίνδυνος να χάσουμε τις περιουσίες μας , ανεβαίναμε όλοι νέοι, γέροι και παιδιά στα τρακτέρ και φτάναμε ως τον Βαρδάρη?
– Εμείς δεν είμασταν ,που υπό την καθοδήγηση του αειμνήστου προέδρου μας Θ.Καζάκη ,δεν μας σταματούσαν ούτε Ματ,ούτε εισαγγελείς , ούτε Υπουργοί, ούτε Φαρισαίοι, ούτε τίποτα?
– Εμείς δεν είμασταν που πάντα τα καταφέρναμε?
– Εμείς είμασταν τότε, εμείς είμαστε και τώρα.
Τώρα μάλιστα στο πλευρό μας έχουμε ακόμη ένα χωριό , το Μεσημέρι ,
τώρα μάλιστα στο πλευρό μας έχουμε 2 ανθρώπους με υψηλό αίσθημα ευθύνης και ηθική ακεραιότητα που ζητούν το αυτονόητο:
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΗΣΤΡΙΚΟΥ ΓΠΣ. Και το κυριότερο.
Σήμερα φίλε Επανομίτη, έχεις στο πλευρό σου μια αποφασισμένη ομάδα νέων ανθρώπων που τη ΓΑΛΟΥΧΗΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΣΟΥ,

– Που θεωρεί ότι αυτός ο τόπος ανήκει σε όλους όσους έζησαν πάνω του στο παρελθόν και σ όλους όσους θα ζήσουν πάνω του στο μέλλον.
– Που θεωρεί ότι ήρθε η ώρα να εκπληρώσει το χρέος της , να προστατεύσει κι αν είναι δυνατόν να αυξήσει την περιουσία του τόπου μας , όπως εσύ τους δίδαξες με τα έργα και τις πράξεις σου.
– Έχεις δίπλα σου νέους ανθρώπους έτοιμους να μπουν μπροστά στον αγώνα , έτοιμους να αγωνιστούν με νύχια και με δόντια για κάτι που εσύ τους δίδαξες από μικρά παιδιά. Ότι η μεγαλύτερη περιουσία ενός ανθρώπου είναι να μπορεί να περπατά περήφανος στους δρόμους του τόπου του , να μπορέι να βλέπει ίσια στα μάτια τους συντοπίτες του και να μην ντρέπονται γι αυτόν οι γονείς και τα παιδιά του.
ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΑΝΟΜΙΤΕΣ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΡΑ AYTOY ΤΟΥ ΓΠΣ
ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΟΜΗ ΜΑΣ

Ευχαριστώ
Μαυροσκάς Βασίλης

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκαιο, τι σχέση μπόρει να έχει η εκκλησία με τις ψήφους; Επειδη λοιπόν ασχολείστε με τον πολιτισμό και τα έθιμα, μάθετε ότι κάποιος "παπάς",της κάτω εκκλησίας κατα τους επανομίτικους όρους, πραγματοποίησε την επιθυμία χρόνων να καταργήσει το έθιμο που αναβιώνει κάθε χρόνο την ημέρα των φώτων με πρόσχημα τον καιρό. Και ερωτώ εγώ τώρα, οι ανθρωποι και οι παπάδες της "πάνω" εκκλησίας που συμμετείχαν στο έθιμο με αυτόν τον καιρό ήταν ηλίθιοι; Είστε λοιπόν πρόθυμοι να καταδικάσετε την ενέργεια αυτή; Εγώ πιστεύω πως όχι γιατι δεν σας συμφέρει.

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά ως πολίτης καταδικάζω οποιαδήποτε παρέμβαση της εκκλησίας στα ήθη, έθιμα, παραδόσεις και γενικότερα στην πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου μας και της Ελλάδας συνολικά..... Οι παπάδες πολλές φορές παρεκλίνουν από την πορεία που θα έπρεπε να έχουν. Και δεν το κάνουν μόνο στην Επανομή και στο Μεσημέρι, αλλά και αλλού.... Και να είσαι σίγουρος "επώνυμε" ότι δε κοιτάζουμε το "συμφέρον" μας όπως το εννοείς.

Ανώνυμος είπε...

τη δικια σας προταση θελουμε κυριοι της αντιπολιτεσης.Μελετημενη και λεπτομερης.Υπαρχει?Γιατι τα υπολοιπα ειναι βερεσε.

IKK

Ανώνυμος είπε...

Η πρότασή μας καταγράφηκε στο θέατρο. Μέχρι την Παρασκευή 25/1 θ' αναρτηθεί και στο blog σε γραπτή μορφή.

Ανώνυμος είπε...

Προταση χωροταξικη πιστευω και οχι αερολογιες.Ενα νεο χαρτη που να διορθωνει τον Ρ1 εκει οπου πρεπει.Με συγκεκριμενες υποδειξεις προς τους μελετητες επι χαρτου.

ΙΚΚ

Ανώνυμος είπε...

To ΓΠΣ αγαπητέ ΙΚΚ, πρέπει να είναι προϊόν μελέτης και εξειδίκευσης για να τοποθετήσεις συγκεκριμένα στο χάρτη όσα λες. Το να πάρουμε το μολύβι και να κάνουμε ότι νά 'ναι, το έχει κάνει ήδη ο Οικονομίδης (βλ. πρόταση Δήμου), ενώ εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι σε μεγάλο βαθμό το έχουν κάνει και οι μελετητές (επεκτάσεις σε ρέματα, μεγέθη επεκτάσεων σε παραλιακές ζώνες κ.α.). Εμείς οι πολίτες πρέπει να τοποθετούμαστε επί γενικών αρχών και να προτείνουμε πλαίσιο λύσεων, προσδιορίζοντας πέρα από τη γενικότητα -αν μπορούμε- το τι χωροθετούμε που ... Και αυτό όταν γίνεται με σοβαρότητα και τεκμηρίωση, κάθε άλλο παρά αερολογία είναι.